کد خبر: ۱۰۷۷۶

انتشار سه نماهنگ ویژه ماه محرم در استان گیلان 

نماهنگ‌های «علمداران حسینی»، «خدا امام حسین (ع) رو از ما نگیره» و «روضه عشق» ویژه ماه محرم با همت هیئت‌های مذهبی گیلان و مجموعه‌های فرهنگی و هنری تابعه در استان تولید و منتشر شد.
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، نماهنگ «علمداران حسینی» کاری از گروه سرود مهدیاران صومعه سرا به مناسبت ماه محرم و قیام اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا آماده و براساس شعری از مهدی شفیع زاده با همخوانی ۴۰ دانش‌آموز و مشارکت نهاد‌های فرهنگی و مذهبی صومعه سرا در ایام عزاداری امام حسین (ع) تولید و اجرا شده است. نماهنگ «خدا امام حسین (ع) رو از ما نگیره» کاری از گروه سرود وصال یار رشت به تهیه کنندگی رضا غمزه و کارگردانی سجاد پورجعفری با نوای کربلایی سجاد پورجعفری و کربلایی مهدی اصلاحی و براساس اشعاری از مهدی شفیع زاده و یوسف زندیه با مشارکت نهاد‌های فرهنگی و مذهبی به مناسبت ماه محرم تهیه و منتشر شده است. همچنین نماهنگ «روضه عشق» توسط گروه سرود پناه حرم رضوانشهر به تهیه کنندگی علیرضا اسدی و کارگردانی سجاد مهری با نوای محمد آهنی ماسوله و براساس شعری از مرتضی عابدپور لنگرودی با همخوانی ۷۰ نفر از دانش آموزان دهه نودی دختر و پسر رضوانشهری با هدف ترویج فرهنگ عاشورا در بین دانش آموزان این شهرستان رونمایی و اجرا شده است.  

لازم به تاکید است: این نماهنگ‌ها به منظور اعتلای فرهنگ عاشورا و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با ایثار، شهادت، شهامت و شجاعت امام حسین (ع) و یاران با وفایش منتشر شده اند.

تعداد بازدید : 29



ارسال نظر